12.1.11

~ bercuti dalam basah ~

lagi 2 hari mo terbang bercuti..wow wow..sonot nyer..ngn pasangan bercuti-cuti mesti aktiviti bersukan akan berlaku kan..ha ha ha..apakah itu..haks..cuti - basah - cuti - berbasah-basah....he he he..

ape ko merepek ni cah oi..hahaha..tp memg la aku kan bercuti..ala bukan lame pong..setakat perjalanan arini pergi esok balik..hahaha..dan y pasti bercuti dlm basah gitu..euuwww..hiks..

so..ari y dinanti akan tibe jua..dh nk 2 bulan kot eh peram tiket flight y di print itu..hahaha..aku akan terbang jua nti..weh weh ni pertaim tau nk naek flight di kala tua remaja gini..cmner ye kekdah nyer..mesti aku mcm org kejakunan di situ nti..xtau mane arah tuju kan..help help..eh xpe..kan aku ada pasangan y bakal berbasah-basahan bersama nti..hope dia tau la protokol nyer cmner..aku neh ala-ala lost gitu..wahaha..

owh,destinasi penerbangan kami ialah ke..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAYBEE,NEW CASTLE LA NYAH OIII..SONOT KAN???KAN KAN KAN??
basah basah kan??haks..gilo ko neh..merepek-repek..

daaaa..

Tiada ulasan: