30.12.10

~cutikah~

ok mula2 nk gtau TAHNIAH MALAYSIA TEAM..hiks..sudah berjaya kita yek..bangga ker?xde la plak perasaan itu mungkin sebab aku bukan fan bola sgt kot eh..huhu..

tp apakah kerana kemenangan itu, APEK menjadi sebutan??haha..dh pemes yek dia..sebelum neh tarak eh org nk sebut name dia..lagi perempuan2 kan dan lagi2 kawan perempuan aku sendiri..hahaha..ye ah sebelum neh org duk kenal kat adik beradik kembo tuh..yang laen xnmpk dh kan..tp ada aku kesah??xde la amek port sgt..tp aish mcm ketara lak kan..over tau dorg2 neh..hahaha..apo la y aku merepek neh yek..

owh..eh nk cite sal cuti kan sebenarnye,tp nape leh g cite sal apek lak..haha..emm,sebenarnya aku baru tau esok cuti ms tgh drive nk g keje..tuh pong ala2 nk masuk paking dh..haha..if terlmbt sah2 aku xtau langsung eh..haha..tuh pong sib bek jugak aku de hati nk dgr radio pg neh,coz selalu nyer aku on cd jek..haha..so,kesimpulan nye officially esok cuti la kan..aku sonot weh..heeeee..

so esok aku leh ngedate ngn kesayangan lamo2 lah eh..har har har..xsenonoh yeeerrr..haha..dia xperlu amek adik dia kul 530..sonot2..xde la mcm terganggu kejap perjalanan masa it eh..huhu..perlu berkongsi dia,aku rase mcm hu hu hu..ish xbaek la..dia ngn family dia dh bersama 26tahun tp aku ngn dia baru nk 6 tahun so pandai2 la eh aku nk give n take..huhu..ish xbaek tauuu..perasaan itu jahat la..wahaha..gilos!

ape-ape pong esok CUTI la..besh!!tq tq malaysia team..tq tq apek..kerana anda dan team, kami dpt cuti..hiks..apakah kau ini chah oii??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
owh,next year aku dilantik jd ketua zon 5s..secara rasmi nye next week la yek..adoi malu la ai..haiyo apakah..mencik tau dorg2 neh kejam sgt..sepatotnya bg la kan pada y lame2 dulu kan..hihihi..stok nk larikkkk je sume yek..xpe2 akan kubalas kejahatan korg2 itu tau..huhu..

ok tata..xmo repek2..

1 ulasan:

.: norsyida_hasim :. berkata...

~ari 2 kelate cuti sbb bola... ni cuti lg pn sbb bola.. ske2 ~