23.2.08

-022308-

Eh jap. Adakah kelakar kalo kite menulis perihal diri kita dlm neh?? Means kita tulis apa yang kite buat arini?? Huhu, ntah la, aku rase tidak, sebab tuh aku buat begini. Bukan ker ini ala2 diary gituh tp open diary. Bagi aku la. Emm, ntahla, lain org lain kepala, lain kepala lain otak, lain otak lain pikir kan?? Tp maybe one day akan aku private kan aje blog neh. Aku xkesah, sebab aku xtau ader readers ke idak, kalo ader thanks sebab sudi singgah. eh ade la, thanks yang aka fana, jujet yang jarang2, zura yang felufe, sape2 yang xdinyatakan jgn kicik ati gituh

Ok. Aku now suka membaca. Wakaka, mukan maksud aku membaca buku, tp menerjah kesekitar2 ruangan cyber gituh. Terjah blog2 yang aku rasa bagus untuk dibaca. Ala2 jd silent reader gituh. Biarla. Aku suka. Huhu.

Eh, aku dpt msg yang aku rasa xbape sedap nk dibaca oleh akula. Ntah pape la, nk marah aka sound sile terus jek kt blog gini. Xperlu nk pm2 aku neh. Kut ye nk jd silent reader gituh, so syp2 ajer terus, xperlu tunjuk, kalo perlu pong juz komen jek terus. sape2 yang terlibat


2 ulasan:

farhana berkata...

aku tak silent reader! aku nak lepaskan kat sini gak biar dunia tau, i lap you yang! muahx muahx! hahahaa :D

.: cik ct :. berkata...

haha..lap u 2 yang..muuuaaahhhxxxxx... ;D
eh,aku xmaksudkan kamu silent reader, aku tau kamu bukan. wakaka..