22.2.08

-022208-

Waaaaaa!!!!!!!! Aku bgn lambat g arini. Hikhik. Teruk tul. Tp tu la prob aku. Mcm dh mind setting plak, kalo is there nothing to do aritu, mesti aku bgn lmbt. Nape yer cenggitu jadinye. Sebenarnye aku nih memg nk liat bgn pg. Wahaha.

Aku xder watper arini sampai la ke petang nye, aku duk ngemas2 kt luar umah, kt porch umah tuh, yang baru siap la kunun. Emm, tgh duk syiok ngemas2 tuh, ader plak insiden xterduga. Sebenarnye gini, aku ngah duk bersila kt atas lantai, duk susun2 kasut, pastuh tetibe plak mate aku nih nampak kaki almari kasut senget. So aku ngn ntah hape2, g senget kan almari tuh yang mane aku juz pegang kt kaki dia jek, aku angkat sket dan dgn tibe2 almari tuh ilang keseimbangan, begitu juga la ngn aku, ngn rase cuak2 ngn rase alamak mcm maner nih. Dan akhirnya tumbang la almari kasut yang besar gabaq tuh atas aku. Huhu, sakit seh. Pastuh almari tuh siap himpap plak atas jari aku. Aduh, sakit nyer. Huhu. Yang xtahan, attack baek punyer, himpap atas middle finger gituh. Wahaha. So kaedahnye, jari aku bengkak la, baik nye bengkak. Lebam gituh. Huhu. Padan muke aku nih.Hikhik.

Malam nye aku xder watper, Bosan nye rase. Juz lyn tv tp xde cerite yang menarik pong. Online?? Buhsan plak rase tp Ym-ing with a few fren. Layang borak la kt Ym tuh tp gile bosan gak. Huhu.

Dan now, ngah usha2 keje kosong sesambil mengupdatekan ape2 yang patot. Haha..

Eh, lufe flak makcik nk gtau, nxt month makcik konvo. Hikhik. Sukeeeeeeeeeeeeeeee. Ngehngehngeh. Dh nk konvo gini, nk kene g shoping2 lagi la plak. Huhu. Aku mau carik kasut, beg n lain2 la . Wakaka. Mcm ape je. Tp tul la, aku kene gak g cari kasut bertutup nk wat konvo, xkn la aku nk pki kaut sukan kut sebab tu je satu2 kasut bertutup yang aku ader. Huhu, xker felik je nti org nengok. aku sendirik pong xnk pakai camtuh, gilo hapo. Kene la jugak jaga penampilan di hari kurg bersejarah tuh kan?? Kene cun2 gituh. Hikhik. Tp yang bencinye, dia xleh dtg time aku konvo nti. Huhu. Alasan keje. ke saje nk balas dendam sebab aku x g konvo dia dulu? Wakaka, mengongs.


Tiada ulasan: