14.2.08

-021408-

Hehe. Dh lame gak ye aku x update. Huhu. Almost 2weeks yek. Haha, sibuk ngn renovate umah la ni. Haha. Sampaikan nk ngedate-ngedate ngn Hazrul pong kene postpone. Huhu.

Tp kan, hehe, arini aku kuar ngn dia. Huhu. [Yang...akhirnye aku dapat kuar gak.] Hikhik. Besh besh, suke suke. Hahahahaha. Lalalalalallalalallala. Emm, kebetulan lak yek arini Valentine's Day kan. Hehe, aku pong xpasan sebenarnye, tp bile sampai kat Times ramai plak org duk jual jaja flowers. Pastuh member aku lak anta msg, "weh, ko sambut valentine ke arini?". Hehe. Aku pong bls balik, "eh, valentine ek rini, aku pong xpasan, kebetulan la plak..hahaha "

Emm, sebenarnye arini cadang nk g Seremban. Saje jalan2. Tp xjadi. Ni semua sebab hp aku yang tetibe plak arini xdak coverage lam bilik. So sume msg dia aku dpt lambat. Tu pong aku kene kuar bilik baru de coverage. Konpius aku. Last-last dia cl fon umah aku, "nape off hp?xnk kuar ker?". La, aku gtau la bukan xnk kuar, tp hp aku wat hal, xde coverage tetibe. Huhu. Pastuh dia kate, xpe la siap la cepat2. Lam kul 3 dia sampai amek aku kt umah. Dia kate kene g opis dia lu. Kene register name 4 what ntah la. So ok. Kitorg park kereta kt LRT Salak Selatan and naik LRT ke Titiwangsa. Sampai kt sane aku xikut pong dia g opis. Aku tgu kt LRT jek. Huhu, punye la bosan duk nunggu. Lame gile dia pegi. Mcm2 org aku jumpe kt sane. Pastuh cam penuh semacam jek. Hehe, nyesal xikut. Xlame pas tuh dia sampai, kitorg terus nek Monorail ke Imbi.

Destinasi pertama. G kaunter GSC nk tgk cite ape yang ade. Huhu, sume mcm xmenarik minat pong. Last2 amek cite DUNIA BARU THE MOVIE. Dh la lambat lagik kul 7 baru start, so kitorg de mase lebih kurang sejam lebih g. Dia g solat, aku melepak kt lift tgk kt area game. Hehe, aku tgh bercuti gituh. Hikhik. Lepas tuh, g mkn, isi perut. Huh, kenyang giler mkn. Ngantuk jadinye. Ni belum lg masuk pawagam. Huhu. [semua perbelanjaan ditanggung beres] :D

6.30 kitorg gerak masuk. Saje masuk awal2, nti kalo dh penuh malu2 plak sebab rase jadi perhatian. *haha,statement xleh blah*. Yang xtahan nye, seat macam seat lam bilik kuliah. Aduh, ni aku xsuke nih. Xsonot gituh. Xpela. Belasah je la. Emm, dlm mase duk tgu cite start tuh, dia wat lawak la plak. Hakhak, memg lawak xyah la aku gtau ape tp lawaklah. Terkekek2 aku suke, xtahan seyh. Nk gelak kuat2 kang terkejut plak org lain nti. Huhu, sakit perut aku duk thn gelak. Sebelum cite start pong aku dh gelak gile2, tau2 je la kalo cite dh start. Wakaka, pecah terkeluar sume gelak2 yang aku tahan td. Citenye leh thn gak lawaknye. Xterasa la ketidakseronokan duduk di kerusi ala2 lam bilik kuliah tuh. Hehe. Hampir kul 9 cite tuh abih, kitorg terus gerak balik. Aku ngtuk gile, lam pawagam xleh tdo sebab sayang nk tgk cite tuh. Tp yang pasti aku gumbira ini hari. Lalalalalalala. Hahahahaha.

Dalam kul 10 lebih aku sampai umah. Xsempat pape, aku baring terus lelap. Hikhik. Lam kul 11lebih gituh aku terjaga. Haha, on laptop mandi sume2 pastuh aku post entry terbaru nih. Hehehe. Tp skang nih kt kwsn umah aku bising giler ngn bunyi mercun bunga api sume. Ade ape yek, org2 cine ade sambut ape lagi ek. Ntah la cap go meh ke??? Hehe, pandai2 je aku nih.

Aku xder watpe pong lagik juz tgu muvi abih donlod. Hehe. K aku dh malas nk menekan keyboard dh. :p

Bwh2 nih sume pict yang diambil td, tp ntah pape plak aku rase. Aku main snap je ape aku suke. Hahahhaha. Belasah je la kan. Byk lagi tp aku mls nk upload. Cukup je la yang ni. Hikhikhik. :p

LRT Titiwangsa
Times Square
Times Square[mkn time]

2 ulasan:

farhana berkata...

ko gi tutup muka dia watpe yang. kasi show to the public ar. ahahaaa

.: cik ct :. berkata...

haha..salah snap yang..xpe la..hikhik..disebalik gelas ader mamat..haha