3.2.08

-020308-

Aku ke chow kit arini. Setelah sekian lame x menjejak kaki ke saner. Huhu. Xde ape yang berubah aku rase. [bg aku la] Juz jln jek yang sesak giler. Jamn. Kalo aku yang lesen pro nih, memg sah2 xlepas. Hahahaha.

Nk dijadikan citenye, sebenarnya ms nk parking tuh, my dad berebut tempat ngn dis 1 girl. Huhu. Agak xsopan la jugak budak nih. Teruk bg aku perangai dia. Ntah cmner pong xtau la dia tuh leh bw kete. Ntah ngn jpj mane yang mengetest dia tuh. Huhu. So rude dis girl. Siap jerit2 lagi kt my dad kate amek parking dia. So what??? Huhu. Gile ape dak pompan nih. Memg parking tuh kitorg yang dapat dulu, dia ntah mane2 dtg tibe2 kate cmtuh. Huhu. Ade jugak la makhluk cmtuh. Harap muka je cantik tp perangai bapak la buruk nye. At least hormat la sket org tua, nk ckp tuh berlapik la jugak. Huh! Xgituh miss diary??

Emm, itu je la aku nk cite. Huhu. Byk lagi nk diceritakan tp aku mls nk igt balik bout dis girl. Wat menyampah sakit hati jek.

2 ulasan:

farhana berkata...

teruk gila minah tu! kalau aku, kalau ada orang buat kuang ajaaaq kat bapak aku masa dia drive aku bagi jari je satu kat drive tuh!! lantak pi ah jantan ke betina! hahaa.

.: cik ct :. berkata...

haha..betul tuh..