29.1.08

-012908-

penat..
xselesa...
bosan....
tension.....
feel suck......
what else??? sume2 yang bad la aku rase skang.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
semalam gaduh lagik. mlm. huhu. ape yang bleh aku gtau kt cni, dia kate aku xpaham dia. ok. so??
semua msg xdilayan arini.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
arini umh aku start buat renovate. huhu. ketung ketang ketung ketang. ape segala bunyi semua ade. byk bising + berhabuk. huhu.
kontraktor tuh stop td kul 6. sambung esok lak. now turn aku & my mum plak ngemas. vacum segala habuk debu2 pasir and mop. huhu. penat seh. wakaka, mcm la aku yang wat sume2 keje, mcm la aku yang ketuk2 simen, pecahkan dinding tuh, potong plywood ape segala. hahaha. juz vacum n mop jek. tuh pong penat kan?? ape la aku nih. hehe..
ni, br pas balik mkn sebenarnye. mkn luar tarak msk sebab renovate bhgn dapur. hehe. so, dapur akan bercuti dr berasap lam ms seminggu gituh. haha.
~~~~~~~~~~~~~~~
aku bosan.
nk tdo.
ngantuk.
semalam tdo lambat. [kul 4 lebih tuh]
haha. tata miss diary.

2 ulasan:

farhana berkata...

kejap gado kejap ok kejap gado kejap ok. macam pilem industan pong ada nih. hahaa. jgn marah kak nanti kena jual. hahaa. selamat kemas rumah. (aku kemain gelakkan ko last2 pagi tadi abah aku kata rumah aku pun nak renovate gak. dalam 2 3 hari ni start. padan muka kita) hahaa.

.: cik ct :. berkata...

kahkahkah..rasekan..hehe