28.1.08

-012808-

semalam aku p damasara. p ikea. mak ai, lenguh gile kaki aku berjalan. [kes lame xberjalan jauh]. balik tuh bapak lenguh kaki nih. huhu. terkejar2 balik nk tgk ajl punye pasal. haha. barang2 yang dibeli memg xsempat simpan, dok bersepah cmtu jek. hakhak. kaedahnye pas abih ajl, baru lah terkedek-kedek nk mengemas. malas dh menguasai diri. huhu. gagah kan jugakla. haha. alih-alih dh siap kemas sume, tgk jam dh kul 1. ha?? cepatnye. huhu. so semalam aku xonline the whole day la kirenye. hikhik. eh, ader la. kejap. haha.

dalam kul 1 lebih calling2 gituh. huhu. antara yang diperbualkan pasal aku nk g summit. haha. emm, yang geramnye ader plak kate xleh nk g. xke amarahnye aku. yang g janji aritu tuh apenye. mengong. ajak arituh kete xleh, pastu ajak g mgu nih xleh gak, bis tuh yang dia suh tgu nxt week nxt week tuh ape. blah la. hishhhhhh!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

emm, arini aku duk kemas umah. angkat sume barang2 kt dapur. nk wat renovation kt dapur ngn bilik air. huhu. makin lenguh la kaki aku. dh la yang semalam xok g, arini duk jalan2 g duk ngankat g. aduh. dh bengkak dh kaki aku. huhu. [ sebenarnye kaki aku dh bengkak, lebam kt buku lali tersepak benda2, huhu amat sakit ].

so, sampai ke malam ler duk ngemas ngangkat sume2. aku dh stop. surrender. huhu. my mum jek x surrender g. memg superwoman. huhu.

sebenarnye, byk msg aku dpt dari dia. malas aku layan. xdak mood. msg ngn dia memg wat sakit ati, berjanji ape2 pong memg xleh pakai. just janji atas angin. blah la. aku bosan cmni tau x??? so, kaedahnye, sampai ke mlm aku xreply msg dia. biar la. malas xdak mood yang amat.

bosan.

sleepy..

bosan...

sleepy....

stare je kt screen laptop.....

ber-YM-ing......hikhik.......

Tiada ulasan: