18.1.08

-011808-

Bosan. Bosan yang teramat sgt. Semakin hari semakin bosan dh aku rase. Bila gamaknye keje nk mai nih. Haha.
Emm, sebenarnye bile aku cek balik blog ni kan miss diary, tunggang langgang gak ek. Ngan ayat ntah pape, ngn susunan pong xteratur. Haha, biarlah bukan aku nk wat buku kan?? Xgitu miss diary?? Hehe.
Xde ape aku wat arini. Dh la ngn cuaca mendung2 gitu arini, wat aku naik lemau jek. Hehe. Bosan. Memg bosan. Seriously memang xder ape aku nk wat. Memg xde ape2. BOSAN!!!!! Sape le tolong aku yang kebosanan nih. Depressed pong ader gak. Makin hari makin makin. Aduh.....
Nak tau dak nape aku makin tertekan?? Satu sebabnye my convocation day dh makin dekat. Aku rasa. Ye la bulan 3 Mac bukan nye lame mane kan. Huhu. Aku butuh uang. Aku dh bosan idup gini. Ceh, macam la dh lame idup aku nih. Haha.
Aish!! Aku dh bosan ngn computer aku nih. Ngade2 dh nih. Dh tahap mengade yang melampau nih. Haha, nampaknye dgn segera lah akan aku abih kan duit2 yang ader nih. Ye dak?? Xnampak gitu?? Duit aku akan abih b4 aku dpt kije. Huahahahahahaha. Aku akan menyambar laptop untuk menghabiskan sisa2 duit yang ade. Hehe. Tuan-tuan dan Puan-puan...terima kasih. Hehe.

2 ulasan:

farhana berkata...

mari kita kira berapa banyak perkataan bosan yang ada di post ini. hahahaha!

.: cik ct :. berkata...

kire2..mari.. 1 2 3 4 5 6 7 8 9.......haha