17.1.08

-011708-

nothing 2 say 2day...xtau nk cite ape...haha...sebab aku xder watpe arini...xkn aku nk cite arini aku basuh jln raya...haha..jln raya???ha ah,jln raya...ni gara2 lori sampah yang suke sgt memerah sampah depan umah aku...cilakak tol...mcm xdak tempat lain dh...tau la 'dia' tu berjasa dgn mengangkat sampah2 kt umah aku,tp kut ye pon jgn la diperahnye dpn umah...hampeh tol...
emm,itu je cite aku setakat nih...ha,nk gtau aku dpt dh 1st bil streamyx aku...aduh,3ratus lebih...huhu...bukan ape,tu sebab cmpur ngn caj sume2,installation,servc ape ntah lagik,xigt aku...mls nk buka bil tuh...hehe...

emm,skang nih tgk berym ngn besfreng aku...mek sidah...huhu..sambil2 taip kat blog nih...hehe...dia dh dpt kije...aku nih bile...uwaaa...tghri td aku berym ngn diyana,dia pong dh kije,kt subang...diia ajak aku hangout dis weekend,aduh...parah nih...time2 gini nk kuar xbest...hehe....paham je la kalo uang nggak ada sih...xkuar sopin pong tp nk kuar lepak tu pong gune duit gak kan??xgitu...bile aku nk kije nih??adakah aku memilih sebenarnye???ntah la...tepuk dada aku gak yang sakit...haha...

k la...stop cni...not know nk taip ape lagi...otak aku blank skang ni...
tata...

2 ulasan:

farhana berkata...

diyana mana? subang kat mana? jeles tul semua orang dah kije. :(

.: cik ct :. berkata...

diyana..member aku...huhu...memg jeles bile sume d kije...uwaaa...