21.12.10

~selamat pagi cinta~heart kamu la yang~

owh adalah comel bile bgn tdo pagi2 check hempom ada msg ke x dan tibe2 ada 2 msg dan slah satu nyer..

"selamat pagi cinta..bla bla bla"..

eh apakah ayat seterus nye yek...yaaaaannnggggggggggggggg!!!aku lupe ayat ko bg..aiyoyo..sori manyak2,peluk ko ketat2 la..hehehehe..tp adalah sweet ok..at first aku igt msg dr en kekasih tau..tp apakah dia membuat tebiat tibe2 anta msg begitu..hehe..bile di check dan di dabel check adalah dari yayang aku la upernyer...waaahhhhhhhhhhh dia kerinduan sama aku..aku pong sebenarnye sgt2 rindu dia tau..xtipu neh..tp apakan daya..kerja adalah kerja..wahahaha poyo je sebenarnyer..hiks..em so berbalas msg la kami sementara di pg hari..haha dah mcm kasih berkasih la plak kemain duk bercinta pagi2 duk pgang hempom msg2 nk rak kan..

ok..adalah stop bile aku mo stat mendobi..ok sudah..

tata..haha..

Tiada ulasan: