24.7.10

~ Kursus ~

Hari Jumaat 23/7 dan Isni 26/7 aku ada satu sesi latihan perkongsian ilmu la kot..pasal ISMS..haha..aku pong masih blur xtau hape tuh walaupong dh lepas satu sesi semalam..hahahaha..

Aku bkusus di Putrajaya kt MAMPU JPM..kalo ikot kan sejengkal la kot dr opis aku tuh BPP..hahaha..tp what to do la kan..aku neh kan bongkak lagi sombong melampau..hahaha..betul ker??xla..aku mls jek nk naek kete opis..xmo aku nk berdua ngn kwn baek kan..haha..so kekdah nye,smlm kul 7lebeh kot aku dh sampe kt sane..hahaha..gile kan..nk dptkan tempt paking je sebenarnye..gile nye susah nk paking..ntah pape..sume berbayar ok..antara mhal ngn murah jek..tp y pasti semlm aku dh melayang RM4.00 tuk 8jam..gilos..sabar je la kan..haha..

Em, aku lik semalam lam kul 450 kot..hampeh tol,time2 cls dh abeh la br nk tny soalan,awal2 bukan nk tny..dh la soalan panjang,2 3 plak tuh..temsi je aku..xpase2 aku sangkut lam jem nk balik semlm..haih..aku memg tekanan kalo sangkut jem,pastuh sesorg plak tuh..kalo ada teman gagah lagi,lagi2 kalo bukan aku y bawa kete kan..haha..suke..hiks..


Tgk la resit itu..rentung ke hangus ke xtau la tuh..hahahaha..gile isau aku tgk..kang ada plak y hangus lam kete aku tuh kan??hiks..bhgn putih tuh sebab terlindung dr chy matahari..huhu..






Tiada ulasan: