8.7.10

Kembali sudah

waaahhhh.....eh salam..

haha..lame nye xupdate kt blog neh..teruk tol..ape nk jd..baek xyah wat blog..huhu..

ok..act sepanjang2 ni aku ase mcm2 benda jd kot..mungkin..huhu..contohnya aku beli henpon baru..hahaha..gilak..dh bulan 7 kan..last duk mengomel kt cni bulan 4..huhu..dasat..

ok juz nk catit kt cni ape y aku buat skang je la..y past tuh maleh dh eh nk story mory balik..sebenarnye dh lupe kejadian2 itu..hahaha..

ok now aku mungkin dh putus sahabat dgn 'kwn baek' n mungkin xterniat tuk rapat kembali..aku akan ikut cr aku..dia?abaikan saje..xbermakna utk aku lagi..n ape y aku kagum kan,aku xde terigt langsung memori2 ngn dia..bagus kan..xyah duk main2 lam otak aku neh..huhu..better b like dis eh?dr duk meroyan xtentu pasal..xde kwn pong xpe la kot dr ada kwn cmtuh kan?huhu..sumtimes aku rindu suasana dulu2 tp y bagus nye aku xrindu langsung tika2 bersama dia..sonot..bagus..xde part dh kot tuk dia lam hatikusendang neh..huahuahua..

alamak..tibe2 bz la plak..sambung nti..cite xabeh plak eh..huahuahua..

Tiada ulasan: