29.7.10

~ Jenjalan ~

270710

TM Technology Highway..wow..sonot2 weh..thanks to xai sebab ajak aku..hehe..tq2 bg experience neh..sgt2 hargai tau..sonot..y xsonot penat duk atas bus jek..

Ye la weh..aku mane penah g call center..apatah lagi keje kt call center..hahaha..so dh tau environment cmner..before neh jus tgk je la pic kwn2 kan..duk amek gambo time keje kt call center,dgr dorg cite cmner..n now,aku dh tgk live..hahahahaha..pueh ati..owh ye mase lam bus dorg bg mkn..bfast..mak ai kau..sandwich y kitorg pgil GCB..haha..amek kau, 3 slice roti ok y dilapik2 dgn ramuan2 bhn2 y menyelerakan..haha..hapus sudah diet ku ini..hahahahaha..kyg u..lagi2 aku neh y dh lame xmkn roti,sekali mkn balik hahahaha, full tank..tp nasib bek aktiviti lepas tuh jln2..so terbakar juga kalori2 y ada..hahaha..xbersalah xbersalah..owh call center y aku dibawa pergi ialah di VADS..



rotiku..hiks..mcm mkn lam bot..berombak2..







Ok..dh lepas kt VADS, kitorg dibawa kr sri petaling..tuk mkn lunch..iaitu di Restoran Arab..ya habibi bibi la aku ase..sib bek xgelek2 jek ..hahaha..emm jap..cmne la upernye eh kalo aku gelek2..hahahahahhahahaha..xmo aku bayang mesti buruk gilo..haha..ok tuk santapan mak ai kemain la..mau pengsan tgk hidangan dorg..gile la byk..pas satu, satu,pastu letak lagi..byk woo..penuh meja weh..aku xamek plak pic kan..emm..sebok duk mkn..sampe 'ter'amek la daging kambenk y dh diproses ala2 cam beger..mane la tau tuh kambenk..igt kan ayam ke dorg boolat2 kan camtuh..sekali kau kambenk..tu pong ada akak tuh y gtau..hahaha..wow,memg sedap weh..tp kejap je,aku dh ase fenin..terbukti memg kambenk la tuh..hahahaha..diam seh,xcite kt org..wakakakakaka..mkn tetap diteruskan..ayam ada, ikan ada, nasik xyah ckp,3 jenis kau..mkn sampe lebam..blom ckp pasal pembuka selera tuh..tuh pong dh buat kyg y amat..nikmat..syukran..alhamdulillah..diberi rezeki dan peluang merasa..kalo x,harus aku xkan masuk kot restoran2 cmni..hiks..ok las, kitorg diberi minum tea..tea arab la kot..pahit2 manis..tp aku ase memg bagus kot..tea tuh leh ilang kan penin aku gara2 begedil kambenk..hahaha..



ni la restoran y memusnahkan diet aku









hehehe..kambenk u...tp xmkn la aku..xsentuh ok..







Ok..destinasi seterusnya ialah ke IMPACT di Cyberjaya..owh b4 tuh singgah di R&R sri kembangan ye..haha..br tau name tmpt tuh..kalo x, duk panggil r&r tepi hway MEX..haha..

Ok sudah sampai ke Cyberjaya..wow wow wow!!!memg wow la weh tempat tu..hiks..ok y besh kt cni aku dpt tgk live..skrin besor2..ala y mcm kt bursa2 tuh..dh ala CIA FIB dh aku ase..hahaha..org kampung la kau..hiks..tp memg amazing race la..sukak..gilak..syok..tq bg peluang lg..hehe..owh IMPACT neh ialah satu organization y against cyber treat..so y ada neh dan aku jmp aritu adalah org2 besar dan power2 jugak la..wow..so sape2 y berangan nk hack tuh berhati2 la..hahaaha..IMPACT always watching u..wow..hiks..dorg bleh trace tau kt mane sources sume..eh aku ase mcm byk merapek lak..

Selesai sudah sesi trip aritu..kul 5 gerak dr IMPACT to Putrajaya..

Ok tammat sudah story aku..sekian..


Tiada ulasan: