19.7.10

Arini hari ke-3 aku puasa di bulan Syaaban..arini ari ke-27 aku ngn HL..haha..hope sume bjalan lancar dan ada perubahan yek..haha..isau gak aku..aritu juz turun 0.6kg..ni xtimbang lagi setelah 27hari berdetox dgn HL..haha..

Ok..jumaat neh aku ada bengkel..bengkel ISO..tp xsyok..aku kene p ngn 'kwn baek'..don like ok..tp nk wat cmner kan..SYMP..huhu..so,kekdahnya,ari khamis lepas aku dpt tau..tu pong setelah diberitahu oleh member opis sebab aku cuti hari khamis dan jumaat las week..haha..mengada je cuti manjang..so nk jd cerita, hari jumaat minah neh msg aku if aku nk p ngn dia ke bengkel tuh..wahahah..harus la tidak kan..tp aku xbls pong msg2 dia tuh..malas ooh..dan tidak la..huhu..so,aku decide nk p sendiri je la kot..memandang kan pong dekat jek destinasi nye nti..tp pening gak pk nk paking mane nti..hahaha..biarla,tgk cmner nti..g riki2 dulu ker..kemain macam ape jek..haha..

Owh ptg neh plan nk jmp en kekasih la..haks..dan jugak ptg neh nk g timbang berat..dah la berat cam anak gajah dh..hope angka tuh mengecil la sket..hehe..



Tiada ulasan: