7.8.09

Setelah Beberapa Bulan di Tahun Baru

huh..setelah beberapa bulan aku menyepi..

wahaha..mcm ayat poyo jek..hehe..4-8-09 bday aku..so nk kate dpt byk hadiah xjugak..makin tua makin xde adiah kan??tp its ok la..jnji si kekasih ada..hehe..he treats me dinner at TASIK IDAMAN dengkil bangi..nice place..di keliling tasik..tp y xleh blah ada bau la..haha....hehe..

hehe..dpt hadiah tau..jeng jeng..wahhhhhhhhhhhh..mcm cincin tunang dh..hikhik..







wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..tu je y bleh nk ckp..hikhik..

------------------------------------------------------------------------------------------------
ok..masuk cite lain plak..semalam aku sgt la bengang..aku sgt sgt bengang..ntah kalo ikotkan bukan besar mane pong..haha..saje nk emo lebeh..nyampah tau..

aku benarnya kecik ati,terasa la gak..

p/s: jgn rapat2 ngn sape2 dh pasni..wat hal sendirik sudah..
macam haram jek

eh..yang aku dh update la blog aku..hehe..setelah sekian lama..wahaha..

sekian terima kasih..hehe..

aku nk bersiap2 g opis..

huhu..


Tiada ulasan: