5.4.08

-Aku Yang Jauh Masih Disini-

Lately aku agak jarang dh ek update blog nih. Bukan kerana ketandusan idea tp kerana waktu yang tidak mencukupi sekarang. Huhu. Ayat xtahan kan?? Xbleh blah.

Aku dh dpt kije. Hehe. Adakah aku patot gumbira? Ntah aku xde jwpn. Amat sakit disini, disini [hatiku yang agak sensitip rite now]. Aku xtau.

Aku amat lonely rite now. Ntah. Aku rase kosong tp hny dia yang sanggup jd peneman aku, pemegang aku. Ntah la. Serius seyh. Aku xtau nape, jiwa aku celaru. Aku sakit di dalam. Amat sakit, thats why bile something happen walaupun kecik hal tuh aku akan tetap jadik sensitip, hny air mata yang mampu keluar, amat sensitip amat sakit.

Kenapa kadang2 insan yang xde hubungan darah ngan kita lagi memahami diri ini. Insan tuh yang lagi risau akan kite, takecare kite, sayang kita. Kenapa bukan insan2 disekeliling kita yang sememangnye terbukti dgn DNA = sepadan??? Kenapa???????

I'm sick with all of this. I need a rest. Pls pls pls.....bw aku away from here. Aku xtahan tatkala mata menitiskan air. PLEASE...................

**to insan itu : thanks a lot. Heart u always. Thanks for everything.

oh I love you
Endless time
I lose my mind
Because of you
oh I want to kill myself
you are the only love
in my life
the only thing there is night
my love you are every
breath that I take
oh I love you

if you go say good bye
but you know this
I will always love you
bye bye if you go
say goodbye
but you know this
I will always love you

everyday every night
every single day I want you
please don’t leave me alone
don’t leave me alone
I want you
I need you love you
I’m gonna take you


Tiada ulasan: