7.3.08

................

Nxt week on Sunday is my graduation day. Wahaha. On Monday, aku akan ke Kedah, destinasiku ke UUM. Untuk ape? Amek jubah ma. Hehe. Xsabar rase nk menempuh perjalanan singkat itu. Hehe.

Emm, ntah la ek. Ade some1 tegur aku. Nape nampak lain je skang? Aku blur. Lain? Wahaha. Aku igt kan some1 ni nk mengata yang aku makin membulat. Hakhak. Emm, pastu some1 kate aku ni mcm purak-purak to be happy. Eh....???? Adakah itu betul. Yang betul ker?? Haha. Ntah aku pong xtau nk jwb pe. Eh, aku pong berkata, eh mane de, aku hepi jek. Kalo xhepi, memg aku tunjuk xhepi. *wahaha, statement xleh blah. Statement pura2

Ntah. Aku xtau.

Xtau.

Xtau.

2 ulasan:

farhana berkata...

jom join the club yang, kita semua berada di dalam kepuraan. ngahahaa.

tak sabar nak grad weih!~

.: cik ct :. berkata...

haha..jom jom..kelab jiwa kacau emosi terganggu..hahaha..hati tetap kuntum..hikhik..