22.3.08

-Aku yang ingin mencarut mengarut-

Ape aku nk cite. Cite ape aku nk tulis? Ntah. Otak aku agak beku skang. Dh lame xservice. Haha.

Aku = now = bukan aku yang dulu. Ntah. Makin bertukar tahun makin lain jadiknya.

Aku = face of evil. Betulkah itu?? Wakaka. Ntah. Like Angel yang sweet2 gituh outside, but inside like evil yang gituh2. Huhu. Aku xtau.

Aku = more sensitip. Huhu. True! Bukan aku yang tegar seperti dulu.

Aku = marah?? Ntah. Tp aku cepat bengang skang. Xtau xtau xtau xtau. and yang menjadi victim semasa = myluvly luvly boy..luv u luv u luv..huhu..miss him already..

Aku = xtau nk kata. Akan ade satu hari yang buatkan aku rase nk marah org2. Huh!

Aku = makin bosan. Bosan bosan bosan bosan. Need more fresh air. new environment,maybe

Aku = think a lot. Think think think think sampai xtau nk pk ape lagi. Banyakkkkkkkkkkkk sangat. My head now, bizz bizz bizz dum dum dum bang bang bang..xtau ape. Haha. Gilos.

Ntah.

Sudah.

End.

Xtau.

Xtau.

2 ulasan:

farhana berkata...

aku = ada date ngan fana nanti. tak sabar rasanya nak jumpa minah kecik tapi otak evil nih. :D

ngeeeee. peace yang. ahakz

.: cik ct :. berkata...

ahakz...date kene tangguh naampaknye..hehe..

peace back..hehe..