26.1.08

- xigt daaaaaaaa

-012508-
huhu, aku bgn awal arinih. pas mayang subuh aku xtdo dh. haha. cayalah. hikhik. *statement puji diri*.wakaka. tp yang xthn nye lam kul 12 gituh aku dh ngtk. haha. ape da. xleh masuk rekod tul. hehe. emm, aku pong bantai tdo, kul 1 sedar. haha. so sampai petang la nmpk nye aku xder watpe. juz ply around wif my laptop, godek ape2 yang patot, main ngn dak2 kecik. syasya dh pandai gelak2. huhu. agak galak jugak ler minah kecik nih. hehe. kecoh sore dia. dpt msg from him. "nk kuar ngn i x?" haha. aku ngn sombong@majuk@geram@bls dendam@sakit ati@blabla msg dia. "xnk". haha.
so, sampai ke malam la aku xbape nk msg ngn dia. haha. biar la. aku dh bosan cmni. tensen. xtau nape. huhu.
--------------------------------------------------------------------
-012408-
hehe..24 nih ari khamis ye. hehe. cmner la aku leh lufe nih. hehe. lufe nk update gak. huhu. [malas sebenarnye]. emm, arini aku xdak watper pong, cm biase la membosankan diri dan memalaskan diri. haha. aku bgn tdo kul 2 gituh. haha, pas bgn aku tdo, pastu bgn pastu tdo, pastu amek ko, sedar2 dh kul 2. haha. punye la teruk aku nih. hehe. pastu aku xdak watpe smpi ptg. actually, ader perang2 dingin gituh yang telah berlaku. huhu. tp xper la, tgk sampai bile mood akan ok. hahaha. [statement yang xsepatutnye kuar telah dikeluarkan..itu yang buat aku xpuas ati..hampeh]

2 ulasan:

farhana berkata...

"nak kuar ngan i x?"
"xnak!"

ngade! hahaa. dah bagi betis nak peha. muahaha!

.: cik ct :. berkata...

hahaha...