10.1.08

-nEw YeAr-

new year.... huhu... new year... tahun ni same g ngn tahun2 yang lepas... new year aku xkemane.. hahaha... erm,from 1st jan until now aku xde wat ape2 pong... juz lepak at home,online,buang mase,usha2 kije kosong... haha... so bored... huhu...

emm... arini sambung g blog aku yang tergantung nih... hakhak... ntah la... dh xdak idea nk berkata2.. hehe.. kirenye ni blog aku yang baru... my new diary gitu... ala-ala... hahaha... diary last year aku d totop... now aku wat yang br... hahahaha... nti aku gak yang penin,byk sgt wat blog.. hakhak.. huhu,bkn ape aku malu nk bg org bace yang lepas2... hehe... ade tuuuuuttt gitu.... hakhak... :)

emm,nk cite ape ek... erm,sbnrnye aku neh dh lame xtlis blog... ntah la.. malas... tu pasal diary yang lepas2... ahaha.. diary??? bukan la,blog yang lepas aku byk xupdate... sekali update je.. hahha.. lagi malas menguasai diriku ini.. heheh...

tibe2 masuk new year thn nih aku terpk nk wat blog balik.. new acc.. haha... aku xtau pe nk ditulih tp at least nti ader gak la coretan2 yang akan ku coret kan... waduh, ayat thn seyh... hehe... emm, leh gak sape2 yang bace blog nih, kwn2 aku ke tau mane aku p kalo tibe2 aku menghilangkan diri... x gitu??bernas idea aku nih.. haha... ye la sebab aku ader blog ni nk mencoret... hahaha.. (apo punye ayat da...penin aku bace)

------------???????

hahaha... aku blur... nggak tau apa mau diceritain lagik... nti aku sambung ya... haha... hehe...

Tiada ulasan: