15.1.08

letto-sebelum cahaya

huhu...layan seh lagu nih..haha...ntahla..macam kene jek ngn jiwa raga ragam aku nih...haha...aku bg dgr kt c dia tp kate xbesh...huhu...member aku pong kate xbesh gak...ooo..xpe2..biar aku jek yang layang..hehe..

emm,hari ahad mlm isnin aritu aku jln p damansara...haha...gilo tul..kul 12 lebih meredah perjalanan ke damansara mutiara..p umah makcik aku la...hehe..ade perkara nk dperbincangkan..emm,very serius matter...payah2 nk xplain,tp yang pasti pasal H>A>R>T>A...sakit tul kalo pk pasal benda nih,tp sib bek xkene kt aku...huhu...kene kt insan2 yang berkait rapat ngn aku...
ni pict2 yang aku snap otw p damansara..maklumla gune hp cap ayam...inilah hasilnya...



------------------------------------------------------------

isnin_

arini aku kuar ngn c dia...haha...bahgia bahgia..lame xjmpe...(haha,gilo baru seminggu xjumpe sebenarnye...hehe)

emm,kuar arini g ioi mall...g lyn cite itam putih..cite ala-ala klasik gitu...hehe...satu g gsc tu pong cm klasik gak...memang klasi bg aku...hehe...xigt plak nk amek gmbr nye..emm lenkali je la ye kallo aku berkesempatan..hehe..tajuk nye kala malam bulan mengambang..rosyam nor berlakon..haha..lawak jugak la citenye...misteri...mcm cite siasatn gitu...mengong2...ader monolog sendiri..hehe..ade gak unsur2 18sx...hehe..antara nya: watak rosyam nor kehilangn teruna yang disimpan selama 27tahun-kene rogol...kahkahkahkah..ala aku xigt lak name mamat nih..cite pasal jolok2 xbape igt statement dia...hehe..pastu antara yang aku igt skrip umi aida "suka kt awak sebab awak ader benda yang panjg 7 inci"...hhahahahahaha...hape tuh,nk tau kene g tgk...hehe...ader farid kamil,ava manja,david teoh yang xabih mempromot mau massage-tu pasal watak c rosyam nor kene rogol sebab terpengaruh ngn promosi c david teoh nih...hahaha..pastu salah pilih lak tu...sian.........

emm,abih cite dia banje aku kfc...aduh,makin membulat la aku kali nihh..emm,xpe la..aku pong terpk2 ape nk mkn ek..oo,tau..sambil2 duk usha kt board menu dia,aku ternampak or fillet (yang mana lam otak aku xpo la amik yang nih la,fillet2 nih beger ikan kut)...k,order dh dpt..ish kecik jek beger aku nih,xpe la aku berkate2..hehe..buka2 rupenye beger ayam gak...hahaha...bajet nk diet la...kahkahkah..amek,dpt ko beger ayam...hahahaha...emm,bukan ke kfc ade beger ikan satu mase dolo...ke skang dh xdak...emm..mkn je la..c dia kate ape la..ni kn kfc,nk cari beger ikan lak...lagipon kt c2 mane tulis fillet o fish..tulis fillet je...hahahahaha...

k..lepas mkn..terus lik umah...lam perjalanan 2 penin plak aku rase...huhu..emm,xpe la..borak2 la dia..layan je la ape dia ckp..dan antara topik yang terkeluar,lelaki haram pki gelang..haha..ntah la..mane satu betoi kan..ader kate bleh ader kate haram...maksud aku gelang magnetik yang kate tuk tujuan perubatan tuh..(dia pki sebenarnye)...hehehe...

emm,sampi umah lam kui 9 lebih gitu..sampai2,aduh bau kfc agi..rupe2nye kt umah pong beli kfc gak...aduh...xthn...hehe...xpe la..bo layan..haha..sebenarnye aku kenyang dh..hakhak..aku masuk blik on comp...lyn lagu-letto sebelum cahaya...haha,aku dh gile ngn lagu nih...hehe...lyn jap..pastu p mandi...

k la..stop cni...sebenarnye byk g nk cite kt miss diary nih...tp tgn aku dh penat la...lenguh plak rase...

Tiada ulasan: