22.1.08

-012208-

- 12.00 pm :
kene jaga mek sya. huhu. aku bg dia mkn nestum, aku wat buh air sket jek. haha, sib baik dak kecik tuh xtercekik. huhu.*ting.... 1 point 4 me. hahaha.
- 2.00 pm :
cadang arini nk kuar, tp xjd so aku lepak je kt umah.
- 3.00 pm :
still kt umah. lepak2 with syasya. haha, dak kecik tu la. emm, bek aku basuh bj, arini panas sempat kut kering.
- 6.00 pm :
angkat kain. ha, kn aku dh kate sempat jek kering. hehe, dh angkat malas lak nk lipat. hadoi.
- 7.00 pm :
jeng jeng jeng! kedatangan askar2 yang ditunggu dh tiba. huahuahuahua. mak ai, kecoh umah aku jap. 3org anak buah aku dh sampai. huhu, kene jaga dorang not know bape lame. umi dorg masuk hospital sebab keguguran. huhu. pity.
- 8.00 pm :
xdak watpe. eh, ader la aku duk layan askar2 tuh. huhu. penin weh penin. macam nursery dh umah aku nih. huhu. 3org+2org so nk kene jaga 5org budak??? hadoi, pusin2.
-9.00 pm :
askar2 tuh xdak. ikut my parents p umah makcik aku kt taman midah. huahuahua. tenang sket. baru aku leh bk laptop n online. hehe.
-untuk jam yang seterusnya
aku xtau g. haha. online, tgk tb, online, tdo. hehe.
tata...

Tiada ulasan: