21.1.08

-012008-

hari nih aku bgn agak lewat gak la. nk dekat2 kul 12. haha. bgn terus ngadap tv. tom tom bak. hakhakhak. [ sebelum tuh gosok gg la lu kan, xmanis gituh kalo ngn muke kelat2 air liur basi g ngadap tv ]..haha. *statement yang paling xbleh blah*. pastu aku ngadap tgk melodi plak. sambil2 melantak nasi goreng. haha.
nk dijadikan citenye, my mum tny nk g cari laptop ke arini. haha, tersengih aku mcm kerang busuk [ memg busuk pong xmandi lagik]. haha. emm, aku ngn rase malu2 kucing pong memgiyakan. memg la nk carik. haha. so, ngn kadar yang segera aku g mandi dan bersiap2 ngn wanginya. haha.
so, 1st place aku g = umah makcik aku kt damansara, nk g amek dia teman aku p cari laptop. hehe. [aku bukan reti pong nk pilih cmne laptop nih] haha. then, terus p digital mall kt pj [1st time sampai sane, rupe2nye bangunan tu bangunan lame metro jaya, baru aku tau. hahahahaha]. xjumpe ape yang dicari, xberkenan. terus p low yat, dan hasil nya.........
tadaaaa.....
lepas tuh, g lepak kg baru, mkn. lapar seh. [ikan siakap sweet sour, tom yam, kangkung goreng belacan, ayam goreng kunyit = licin] =)
balik..tp sgah lu kt showroom proton, tgk keta SAGA baru, cun la gak. pusin2 at the curve. nk bakar kalori la kunun. hehe. lepak2 g umah damansara until 11 n then go back home.
lepak godek2 laptop n psp[adik aku nye] = kul 4 aku tdo. haha.
tata......

Tiada ulasan: