17.1.08

-011608-

Emm,nape ye setiap aku nk stat ape2 mesti ader emm dulu. Hehe,ntahlah,dh habit aku kot cmni. Td siang aku xder watpe pong as usual melanguk kt umah jek. Bosan?? Ape tu bosan?? Ntahla,bosan dh sebati lam idup aku ni. Petang td aku xde watpe, cmm biase lepak2 duk kt luar ngn budak2 kecik. Sapu2 sampah, sampai c dia tu kate nti dia beli umah dia nk amek aku jd tukang sapu. emm, ye la sgt tuh kan? bukan ke dia nk amek aku jd bini dia? Wahaha. Perasan la kau ni ecah. Hakhak.
Nak dijadikan cite, mase aku tgh duk sapu2 tuh, abg lan tgr aku (jiran sebelah umah-dh kawin anak 3-anak dia la yg mak aku jaga). Dia tny x dapat kije lagi ker? Ape dia xnampak ker aku duk melanguk je kt umah nih. Mau tny lagik ker. Huhu. Aku pong ngn malu2 pong gtau la, xdapat lagik. Apply dh byk, tp satu pong xdak pgil. Pastu dia tny ko nk amek ape? Aku pong jawab la, kalo bleh nk amek bhgn grafik. Emm,gitu la citenye. Dia tny kalo lain xnk ker? Aku kate wat mase ni ape2 pong bole, admin. La, dia berkate, time abang tny ko dulu ko xgtau pong. kalo x abang amek ko je kije ngn abang. Uish, ye ke? Huhu, nyesal lak aku, kalo x mesti aku dh ade duit leh wat berpoye2 gitu. Hehe. Nyesal pong adr gak nih. Huahahahahahhaha. Biaq la, dh lepas, lepas la.
Ha, nk cite gak, sebelum tuh ader dpt cl, dr en.shafik. Aku pong xkenal dia sgt, knl pong dr member aku. Dia cl aku tny nk x kije ngn dia, ader basic it x? Aku kate ader je tp aku xbape pandai coding, progrmg nih. Lembap. Haha. Tgk kt cni, kn dh byk aku tolak kije. Huhu. Ader lagi, panggln dr stmx jd customer servc, pastu ader member c dia ofer jd progrmer kt celcom. Pk la, xke menolak tuah namenye tuh. Huhu.
Ni plak Cite aku ngn org sebelah gak. Abg Zairul.(dh kawin gak-anak sorg-sorg g lam perut nk bernak bulan 3 nih). Sebenarnye aku mintak kije ngn dia.Suh dia tolong, kt MAYBANK. Emm, dia tegor aku gak time menyau, Ramai rupenye nk menegur aku, aku je yang xsuke tegur org, sebab aku nih jenis yang xbyk ckp, xdk modal gitu. Hehe. K, pasal abg zairul nih, nk citenye ginih, dia mule kan perbualan, emm tgi gak ek kelulusan ko ni. Aik?? Aku konpius jap?? Tgi?? Degree tgi?? Aku igt bese2 jek. Sebab byk je dak2 skang pegang degree. Huhu, xpe la. Tgi pong tgi la abg zairul oi. Dia tny aku apsal xapply kt sykt multimedia, wut?? syrkt multimedia?? Kt mane tu bang oi?? Bukit jalil, ko xtau ke?? Dia tny aku. Aku geleng la kepala. Xtau aku. Hehe. dia sambung lagik, dia kate dia mintak tlg ngn bos dia. Bos dia pong cm ok jek, katenye mau bg, mau tlg sama aku nih. Hehe. So kaedah nye, wait n c je la kn.
Malam nye aku xdak watper. Bosan2 keseorangn. Cek2 emel aku, cek segala2 yang ader. Pastu tibe2 lak terbc satu msg nih, kt akunye, nk pgil ape ek. Ape2 jela tp bukan emel aku la. Ini ape yang dia send kt aku :

Hi sweet Looking comot,
How are u doing,i saw ur beautiful pick and ur enticing profile as i read through it,i am interested to be ur friend if u dont mind since ur a fellow christian,i am Jones K from Swaziland,i am studying in one of the university here in KL Malaysia for few months now,i would love to tell u more about me when u respond to my email,my contact number is +60143222807,untill i hear from u i wish u all the best of luck,take care and have a nice moment.
Aku pong bls balik msg dia tny ape maksud dia kate cmtu kt aku n then dia reply kt aku balik. Pasal ayat interested to be ur friend if u dont mind since ur a fellow christian
Dear Comot,

Thanks for finding time to reply my message,i think that was an over statement,ethnicity,race,religion or age which is but a number does not matter in any relationship,what matters is maturity,understanding and careing from both parties,i must confess that i like ur picks i saw here and i am interested to be ur friend,i am in ut country right now and would want to get to know u better,plz tell me little about urself,i really wan to read from u,untill then Comot cheers.
So, aku dgn tensen nye mencilakak kan jantan tuh. Pundekz tul. Gilo hapo. Buto hapo, dia xnampak ker gmbr aku sume bertudung. Suck!! F***!! C, im using dis word. Gilos tul.
Biar la, stop cni pasal jantan pundekz tu yang membuatkan aku tersentapz. Aku tgk bite tv3 cite pasal adi putra. Igt X, sal budak nih. Very intellligent boy. Dia dlm dilema sebab sekolah xleh terima dia. Sian, sebab terlalu bijak. In everything. Memang bertuah, anugerah Ilahi. Aku tingat kate2 dia "otak adi nih mcm kreta ferrari, tp bile kereta ferrari dibawa macam kereta kancil, ereta ferrari tu akan rosak,mcm tu jugak ngn adi". So bayangkan budak besar tuh leh ckp mam tuh, not sure umur dia, bpe maybe 8?? Terpk sejenak aku, Bijak tol dak nih. Huhu. Soalan2 mat yang susah pong dia leh wat, memg xleh lwn aku, eh bkn, aku xleh lwn dia. Hehe. Nombor2 sepanjang 31diggit pong dia leh igt lam ms 3minit. Cayalah. Sepanjang idup aku xpenah pong gune trilion apo tu sume. Pastu siap ader formule math sendiri lak tu. Mak ai, dak nih. Memg patut kene jage. Tp sayang, dia xleh sekolah. Terlebih layak.
Emm, bosan je rase mlm nih, nk tgk tb xdak cite bes. Aku pong layan tenet je la. Ha, u know wut miss diary, siang td kn mase aku online, eh bkn siang td mlm semalm, aku online n then aku g usha kt blog sorg hamba ALLAH nih, aku selalu lepak2 bace blog dia, menarik. Aku follw sume2 blog dia dr awal. Huhu. Pastu tetibe tuh, aku nmpk dia kt chat box kt blog dia tuh. Aku try msg dia. Nk cbe nasib jek. Mane la tau kut2 dia layan ker. Emm, memg dia layn. Tp yg poblem nye, dia mengagak aku ni lelaki. Nape? Kasar sgt ker aku berbicara? Haha, xpe la. Hahaha, so disini aku nk gtau bhw aku telah berckp ngn --- --------, w/pun lam chat box jek. Hehe. Aku memg tabik ar ngn dia, leh bw diri cmtu sekali kt negara di luar sane.
Pastu al-kisah nye mlm td aku cube lagi, salm ngn dia jek. Salam ku dijawab. Hehe. Ok la kn. Untuk permulaan. Tp aku xlame kt c2, kejap je. Sebab aku de kije nk wat. Nk berYM ngn member aku lagi, nk usha2 ape2 yang patot lagik, so aku kuar la dari bchat ngn --- --------. Hehe. So, sampai sini je la cite aku ye miss diary. Nothing much to story mory. Hehe.
Tata miss diary. Aku mau titun. Pale aku rase cm weng jek, maybe sebab gune komp lam gelap kut. Display monitor ni terang sgt.
K........

Tiada ulasan: